Така послуга тепер буде абсолютно безкоштовною для клієнтів.
Про це повідомляє Независимый Регион з посиланням на прес-реліз компанії.
Що потрібно знати
У компанії зазначили, що послуга переадресації буде безкоштовною, якщо відправлення ще не доставлено у кінцевий пункт призначення — у відділення, поштомат або не передано кур’єру для доставки на адресу.
За словами директора із розробки клієнтських сервісів компанії Юліяї Колесник, тепер клієнти зможуть отримувати посилки саме там, де їм зручно, і не переплачували за доставку, якщо змінилась адреса отримувача.
«Ми вирішили, що наші клієнти не мають платити за це, тому тепер послуга переадресації для посилок, які ще в дорозі, є безплатною», — поділилась вона.
Безкоштовно можна буде переадресувати посилку, яка в дорозі:
- з відділення/поштомату/адреси у відділення/поштомат;
- якщо переадресування на адресу, то потрібно буде сплатити за доставку кур’єром.
Як скористатись послугою
Замовити переадресацію можна через мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінет на сайті.
Для того, щоб скористатись послугою переадресації у мобільному додатку, потрібно:
- обрати відправлення, яке потрібно переадресувати;
- обрати послугу «Переадресація»;
- заповнити дані щодо нового місця доставки;
- підтвердити заяву, натиснувши «Змінити місце доставки».
Варто пам’ятати: якщо ви змінили місце отримання вже після того, як посилка прибула або була передана для доставки кур’єру, то доставка буде платною і розраховується як для нового відправлення.
Раніше НР писав про те, хто здійснив кібератаку на Київстар.
0 Replies to “«Нова пошта» скасувала плату за популярну послугу: що потрібно знати і як скористатись послугою”