«Слово пацана» — інструмент пропаганди? Путін використовує «творчий контент» для передвиборчої кампанії

Фото: Euronews

До неї потрапили відомий серіал «Слово пацана», фільми «Лід 3» та «Холоп 2».

Про це пише Независимый Регион з посиланням на «Медузу».

Згідно з секретними даними, які опинились у видання після витоку внутрішньої документації РФ, в цілях пропаганди перед виборами було випущено чимало фільмів, серіалів та телепередач.

Так, під вибори 2024 року підготували десятки «творчих проєктів». Серед них, як проєкти «з тематики СВО» (тобто про війну), так і дуже популярні мейнстрімні фільми та серіали. Зокрема, комедія «Холоп 2», мюзикл «Бременські музиканти», фільм-казка «За щучим велінням», серіал «Слово пацана».

Найвідоміший з цього списку серіал «Слово пацана» ніяк не можна було б запідозрити к тому, що він підносить путінський режим, але він все ж це у ньому є. Справа в тому, що серіал проводить паралель між кінцем СРСР та сучасністю, і росіяни бачать «якісні зміни у кращу сторону».

За інформацією видання, «Слово пацана», як і більшість проєктів з «творчого передвиборчого контенту», націлені на те, щоб сприяти «підвищенню рівня знання населення про позитивні зміни в житті людей у Росії, про історичні та сучасні досягнення співвітчизників, про героїв наших днів та приклади для наслідування».

Окрім касових зборів кінокартини на меті пропаганди створити «захист національних інтересів, а також культурних та суспільних (традиційних) цінностей».

Нагадаємо, Данія припинила розслідування вибухів на «Північних потоках».

0 Replies to “«Слово пацана» — інструмент пропаганди? Путін використовує «творчий контент» для передвиборчої кампанії”