Про це пише Независимый Регион з посиланням на Engadget.
Популярна соцмережа Instagram запровадив новий інструмент для тестування контенту та розширення аудиторії для користувачів. Тепер користувачі отримали можливість публікувати короткі відеоролики, які не відображатимуться підписникам, натомість вони рекомендуватимуться іншим користувачам платформи.
- Читайте також: Які смартфони найкраще підійдуть для геймерів
У своєму блозі Meta пояснила, що нова функція — «тестові Reels» — створена для користувачів, які переймаються тим, що їхні відео не будуть добре сприйняті. Завдяки цьому інструменту можна простежити, як на контент реагуватимуть нові аудиторії, і при цьому не хвилюватися про думку постійних підписників.
Відео з позначкою «тестові» не відображатиуться у профілі автора та стрічці його підписників. Натомість після 24 години автор зможе переглянути статистику: скільки переглядів, вподобань та коментарів зібрав ролик.
Хоча публікування «тестових роликів» займатиме більше часу, інструмент допоможе користувачам сміливіше пробувати нові формати.
Раніше НР писав про те, що Instagram прибрав одну із найбільш дратівливих функцій.
0 Replies to “Instagram запустив «тестові Reels»: для чого вони потрібні”